Освітня робототехніка як інструмент розвитку STEM-освіти



Інформуємо про проведення Всеукраїнської STEM–педагогічної майстері «Освітня робототехніка як інструмент розвитку STEM-освіти» за планом:

19.03.2024 – заняття «Робототехніка – невід’ємний складник сучасного освітнього STEM-середовища. LEGO Education та Minecraft Education як інструмент розвитку креативності та інноваційного мислення»;

21.03.2024 – заняття «STEM-підходи для розвитку навичок комунікації та командної роботи»;

26.03.2024 – заняття «Вплив робототехніки на професійне самовизначення учнівської молоді»;

28.03.2024 – заняття «Як впливають STEM-чемпіонати на особистісний розвиток учнів та їх мотивацію».

Участь безоплатна.

Для навчання та отримання доступу до матеріалів необхідно зареєструватися за покликанням: https://stem.nppu.org/#Registration. Заняття будуть проводитися дистанційно, слухачі можуть переглядати відеозаписи занять у зручний час.

Заняття 28 березня (початок о 15:00) проходитиме у прямому ефірі https://youtube.com/live/ecj_DJr09RQ, на якому буде повідомлено про порядок отримання безоплатного сертифікату.

Навчальні матеріали Всеукраїнської STEM-педагогічної майстерні «Освітня робототехніка як інструмент розвитку STEM-освіти» будуть доступні до 30 квітня 2024 року.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Цифрові інструменти вчителя для формування STEM-компетентностей учнів
Цифрові інструменти вчителя для формування STEM-компетентностей учнів
22 березня 2024 року в рамках Всеукраїнського фестивалю «STEM-весна – 2024» у Тернопільському ОКІППО на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet відбувся майстер-клас «Цифрові інструменти вчителя для формування STEM-компетентностей учнів». Учасниками заходу були майже сорок вчителів математики, фізики, хімії, біології, інформатики ЗЗСО області.Мета заходу: ознайомити учасників з сучасними
STEM-урок з фінансової грамотності
STEM-урок з фінансової грамотності
Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» інформує про проведення заходу «STEM-урок з фінансової грамотності». Захід проводиться з метою виявлення, поширення ефективних методичних підходів щодо формування ключової компетентності «підприємливість та фінансова грамотність» та заохочення педагогів застосовувати STEM-підходи під час освітнього процесу і буде проведено в три