Педагогічна студія з трудового навчання та технологій



17 серпня 2023 р у рамках серпневих педагогічних студій з теми «Науково-методичний супровід сталого безперервного розвитку освіти Тернопільщини: відповідаємо на потреби, долаємо виклики, формуємо потенціал», на платформі онлайн-сервісу Google Meet ТОКІППО відбулася педагогічна студія з трудового навчання та технологій.

У заході участь взяли працівники лабораторії STEM-освіти ТОКІППО Гайда В. Я., методист ТОКІППО, доктор філософії та Олексюк О. Р., доцент ТОКІППО, кандидат педагогічних наук.

Методист ТОКІППО Гайда В. Я. детально проаналізував місце для STEM-освіти у діючій нормативно-правовій базі, що врегульовує освітній процес, проаналізував особливості впровадження STEM-проєктів в процесі реалізації змісту технологічної освітньої галузі державного стандарту базової середньої освіти, акцентував увагу слухачів на проблемі впровадження елементів STEM в освітній простір закладів загальної середньої освіти, проаналізував наявне обладнання лабораторії STEM-освіти та зазначив можливості Тернопільського ОКІППО в плані вирішення питання готовності та здатності учителів трудового навчання та технологій реалізовувати STEM-орієнтовані проєкти.

В ході заходу із сучасними інформаційно-комунікаційними та цифровими технологіями організації STEM-орієнтованого навчання слухачів ознайомила Олексюк О. Р. У своєму виступі Олексюк О.Р. актуалізувала увагу на технологічному аспекті освітнього середовища, адже сучасний світ невпинно змінюється під впливом технологічних інновацій, серед яких особливе місце займають технології штучного інтелекту (ШІ). Технології ШІ стають все більш важливими в освітньому процесі, відкриваючи нові можливості для якісної та ефективної освіти. Серед переваг визначено такі ключові аспекти:

Персоналізація навчання: Технології ШІ дозволяють створювати індивідуальні освітні траєкторії для кожного учня на основі їхніх здібностей, потреб та темпу навчання. Це допомагає оптимізувати процес засвоєння знань та розвитку учнів.

Автоматизація та збор даних: ШІ можуть автоматизувати багато рутинних завдань вчителів, таких як перевірка завдань, відстеження прогресу та аналіз даних. Це дозволяє вчителям більше уваги приділяти інтерактивному навчанню та індивідуальному спілкуванню з учнями.

Доступність: Технології ШІ допомагають створювати навчальні матеріали та ресурси, які доступні для учнів з різними освітніми потребами. Вони можуть адаптуватися до рівня навичок та здібностей кожного учня, роблячи освіту більш інклюзивною.

Вдосконалення оцінювання: ШІ дозволяють використовувати об’єктивні методи оцінювання, що базуються на аналізі даних та вимірюванні прогресу в реальному часі.

Підготовка до майбутнього: Оскільки ШІ є неодмінною частиною сучасного суспільства, впровадження їх в освітній процес допомагає формувати компетентності учнів, необхідні для майбутніх професій.

Завдяки використанню технологій ШІ в освіті, ми маємо можливість створити більш інноваційну, адаптивну та ефективну систему освіти, яка відповідає вимогам сучасного світу.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Реалізація STEM-підходів у новій школі: графіка та 2D-моделювання
Реалізація STEM-підходів у новій школі: графіка та 2D-моделювання
22 вересня 2023 року в Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної педагогічної освіти для педагогічних працівників на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet проведено навчальний онлайн тренінг «Реалізація STEM-підходів у новій школі: графіка та 2D-моделювання”. Для участі в заході були запрошені вчителі математики, фізики, хімії, біології, інформатики закладів
Педагогічна студія з фізики та астрономії
Педагогічна студія з фізики та астрономії
15 серпня 2023 р у рамках серпневих педагогічних студій ТОКІППО з теми «Науково-методичний супровід сталого безперервного розвитку освіти Тернопільщини: відповідаємо на потреби, долаємо виклики, формуємо потенціал» на платформі онлайн-сервісу Google Meet відбулася педагогічна студія з фізики та астрономії на тему: «Організація якісного освітнього процесу з фізики та астрономії у 2023\2024