STEAM-підхід у розвитку дослідницьких здібностей здобувачів освіти через міжпредметну інтеграцію


09 квітня 2024 року в рамках реалізації інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Організаційні та науково-методичні умови створення STEM-центрів» відбувся обласний освітній хакатон на тему «STEAM-підхід у розвитку дослідницьких здібностей здобувачів освіти через міжпредметну інтеграцію» на базі Новосільського ліцею імені Мирона Зарицького Скориківської сільської ради.

Активними учасниками заходу були науково-педагогічні та педагогічні працівники Тернопільського ОКІППО, керівники та педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти, що беруть участь у реалізації проєкту, сільський голова, начальник відділу освіти, культури, молоді і спорту та представники громадськості Скориківської сільської ради.


Впродовж освітнього хакатону педагоги-новатори області обговорили актуальні проблеми інноваційного розвитку закладів освіти, особливості реалізації основних завдань на шляху впровадження принципів STEM-освіти як основи трансдисциплінарного дослідницько-проєктного підходу, теоретико-методичні аспекти створення STEM-орієнтованого освітнього середовища як засобу реалізації Концепції «Нова українська школа» та Концепції розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти), а також обмінялися досвідом та інноваційними ідеями щодо особливостей реалізації ІІІ етапу інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Організаційні та науково-методичні умови створення STEM-центрів» в умовах сьогодення.


Висловлюємо щиру вдячність за високий професіоналізм, системну роботу для розвитку STEM-освіти в області, патріотичну позицію та активну співпрацю з освітянською спільнотою нашого краю щодо створення здорового безпечного STEM-орієнтованого освітнього середовища адміністрації, педагогічному колективу, учнівству Новосільського ліцею імені Мирона Зарицького та представникам громадськості Скориківської сільської ради.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи
Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи
18 квітня 2024 року відповідно до плану роботи Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти у режимі відеоконференцій на платформі сервісу Google Meet лабораторією STEM-освіти проведено обласний педагогічний форум на тему: «Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи» в рамках Всеукраїнського фестивалю «STEM-весна – 2024».Мета заходу полягала в
Цифрові інструменти вчителя для формування STEM-компетентностей учнів
Цифрові інструменти вчителя для формування STEM-компетентностей учнів
22 березня 2024 року в рамках Всеукраїнського фестивалю «STEM-весна – 2024» у Тернопільському ОКІППО на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet відбувся майстер-клас «Цифрові інструменти вчителя для формування STEM-компетентностей учнів». Учасниками заходу були майже сорок вчителів математики, фізики, хімії, біології, інформатики ЗЗСО області.Мета заходу: ознайомити учасників з сучасними