Сучасні технології для реалізації STEM-проєктів та практичні активності міжпредметної інтеграції





21 червня 2024 року в Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної педагогічної освіти на платформі сервісу Google Meet відбувся тренінг «Сучасні технології для реалізації STEM-проєктів та практичні активності міжпредметної інтеграції» для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти.

Захід проводився з метою активізації діяльності педагогів щодо ефективної організації освітнього процесу в умовах реалізації Державного стандарту загальної середньої освіти, Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа», Концепції розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти); навчання плануванню дослідницької діяльності в STEM-проєктах засобами цифрових інструментів.

Організатор заходу – Олеся Олексюк, методист лабораторії STEM-освіти Тернопільського ОКІППО.

Концепція STEM-освіти на сьогодні є предметом досліджень науковців та зацікавлень серед педагогів‐практиків як шлях до реалізації реформ у освітній галузі та удосконалення методик навчання дисциплін риродничо-математичного циклу.

Проаналізовано освітні платформи для вивчення моделей штучного інтелекту та запропоновано систему завдань для розвитку STEM-компетентностей учнів.

Особлива увага була приділена науково-методичним засадам формування сучасного освітнього середовища, що допоможе педагогам області створити оптимальні умови для розвитку компетентностей учнів, їх творчого мислення та мотивації до вивчення STEM-предметів. Зокрема, було наголошено на важливості навчання учнів основам робототехніки, мікроелектроніки, які можуть бути використані для створення цікавих та актуальних STEM-проєктів.

Під час тренінгу було обговорено низку питань:

Використання віртуальних лабораторій і симуляцій для покращення розуміння

учнями наукових концепцій і проведення експериментів (Гайда Василь Ярославович, доктор філософії, методист відділу методики навчальних предметів природничо-математичного циклу, технологій та фізичної культури Тернопільського ОКІППО).

Використання платформи Pear Deck для створення інтерактивних презентацій та 
демонстраційних матеріалів у STEM-проєктах (Городецька Оксана Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри менеджменту і методології освіти ТОКІППО).

Методика використання технологій штучного інтелекту в STEAM-проєктах (Олексюк Олеся Романівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри змісту і методик навчальних предметів, методист лабораторії STEM-освіти Тернопільського ОКІППО).

Ознайомитися зі змістом методичних рекомендацій та іншими матеріалами можна на сайті лабораторії STEM-освіти ТОКІППО (https://ekolabnauka.wordpress.com).

Висловлюємо щиру вдячність за активну взаємодію та плідну співпрацю всім учасникам вебінару.

Немає коментарів:

Дописати коментар