Нетворкінг «STEM-освіта: можливості для майбутнього»





Стрімкий розвиток технологій, цифровізація виявляє потребу у досвідчених і кваліфікованих фахівцях, а значить виникає гостра потреба у якісному навчанні учнів. У глобальному суспільстві важливо створити та розширити можливості для всіх дітей отримати таку освіту, яка дасть їм змогу орієнтуватися у сучасному світі. Незважаючи на те, що всі предметні області важливі, для процвітання в наш час, орієнтований на технології, учням потрібно надавати підтримку у формуванні своїх навичок у галузі науки, техніки, інженерії та математики (STEM). STEM-освіта сприяє більш якісній підготовці молоді до успішного працевлаштування та подальшої освіти.

13 лютого 2025 року відповідно до плану роботи Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти у режимі відеоконференції на платформі сервісу Google Meet лабораторією SТЕМ-освіти у співпраці з методистом центру інформатики, інформаційно-комунікаційних технологій і дистанційної освіти Тернопільського ОКІППО Наталією Михайлівною Німко проведено обласний нетворкінг на тему «STEM-освіта: можливості для майбутнього».

Мета заходу полягала в ознайомленні педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти з основними аспектами щодо впровадження та перспектив розвитку STEM-освіти як інноваційного напрямку для реалізації основних положень Концепції розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти), висвітленні провідних тенденцій у STEM-освіті, сприянні розвитку критичного мислення, новаторської та конструкторської діяльності.

З вітальним словом до учасників заходу звернувся Ігор Михайлович Вітенко, кандидат географічних наук, заступник директора з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва Тернопільського ОКІППО та акцентував увагу педагогічних працівників на питання STEM-освіти як орієнтир на майбутнє.

Про STEM-професії майбутнього розповіла Зоряна Петрівна Миколів, методист, в. о. завідувача лабораторії STEM-освіти Тернопільського ОКІППО та ознайомила педагогів з можливостями підвищення професійного рівня у напрямку STEM.

Наталія Михайлівна Німко, методист центру інформатики, інформаційно-комунікаційних технологій і дистанційної освіти Тернопільського ОКІППО розкрила особливості організації проєктної діяльності в умовах НУШ засобами цифрових інструментів та де брати ідеї для STEM-уроків та STEM-проєктів.

Оксана Миколаївна Дністрянська, методист лабораторії STEM-освіти Тернопільського ОКІППО окреслила напрямки використання 3D-принтер в закладах загальної середньої освіти ознайомила.

Досвідом впровадження STEAM в Рогачинському ЗЗСО І-ІІІ ступенів поділився Роман Олександрович Перунов, директор, учитель фізики, робототехніки Рогачинського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Нараївської сільської ради.

Висловлюємо щиру вдячність за активну взаємодію та плідну співпрацю всім учасникам заходу.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Організаційні та науково-методичні умови створення STEM-центрів
Організаційні та науково-методичні умови створення STEM-центрів
 Особливості реалізації ІІІ (формувального) етапу інноваційного освітнього проєкту за темою «Організаційні та науково-методичні умови створення STEM-центрів»Відповідно до плану роботи Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти 21 лютого 2025 року лабораторією STEM-освіти проведено інструктивно-методичну нараду «Особливості реалізації ІІІ (
Нове обладнання для STEM-лабораторії
Нове обладнання для STEM-лабораторії
Посилення ролі STEM-освіти є одним із пріоритетів модернізації освіти, складовою частиною державної політики з підвищення рівня конкурентоспроможності національної економіки та розвитку людського капіталу, одним з основних факторів інноваційної діяльності у сфері освіти, що відповідає запитам економіки та потребам суспільства.Зважаючи на актуальність впровадження STEM-освіти, лабораторія