Організаційні та науково-методичні умови створення STEM-центрів


 Особливості реалізації ІІІ (формувального) етапу інноваційного освітнього проєкту за темою «Організаційні та науково-методичні умови створення STEM-центрів»


Відповідно до плану роботи Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти 21 лютого 2025 року лабораторією STEM-освіти проведено інструктивно-методичну нараду «Особливості реалізації ІІІ (формувального) етапу інноваційного освітнього проєкту за темою «Організаційні та науково-методичні умови створення STEM-центрів» для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти, що беруть участь в проєкті на платформі онлайн-сервісу Google Meet.

Метою заходу було ознайомлення педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти з особливостями реалізації ІІІ (формувального) етапу інноваційного освітнього проекту за темою «Організаційні та науково-методичні умови створення STEM-центрів» та обмін досвідом та інноваційними практиками у створенні і функціонуванні STEM-центрів.

Впродовж заходу було розглянуто питання:

  • Упровадження STEM-освіти як ефективний інструментарій розвитку

науково-орієнтованої освіти майбутнього (Вітенко Ігор Михайлович, кандидат географічних наук, заступник директора з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва Тернопільського ОКІППО).

  • Реалізація IIІ (формувального) етапу інноваційного освітнього проєкту за

темою «Організаційні та науково-методичні умови створення STEM-центрів» (Миколів Зоряна Петрівна, методист, в. о. завідувача лабораторії STEM-освіти Тернопільського ОКІППО).

  • Популяризація ідей STEM-освіти та застосування STEM-технологій в

освітному процесі (Дністрянська Оксана Миколаївна, методист лабораторії STEM-освіти Тернопільського ОКІППО)

Учасники інструктивно-методичної наради обмінялися досвідом та інноваційними ідеями щодо реалізації ІІІ (формувального) етапу інноваційного освітнього проєкту в закладах загальної середньої освіти області.

Відповідно до плану роботи Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти 21 лютого 2025 року лабораторією STEM-освіти проведено інструктивно-методичну нараду «Особливості реалізації ІІІ (формувального) етапу інноваційного освітнього проєкту за темою «Організаційні та науково-методичні умови створення STEM-центрів» для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти, що беруть участь в проєкті на платформі онлайн-сервісу Google Meet.

Метою заходу було ознайомлення педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти з особливостями реалізації ІІІ (формувального) етапу інноваційного освітнього проекту за темою «Організаційні та науково-методичні умови створення STEM-центрів» та обмін досвідом та інноваційними практиками у створенні і функціонуванні STEM-центрів.

Впродовж заходу було розглянуто питання:

  • Упровадження STEM-освіти як ефективний інструментарій розвитку

науково-орієнтованої освіти майбутнього (Вітенко Ігор Михайлович, кандидат географічних наук, заступник директора з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва Тернопільського ОКІППО).

  • Реалізація IIІ (формувального) етапу інноваційного освітнього проєкту за

темою «Організаційні та науково-методичні умови створення STEM-центрів» (Миколів Зоряна Петрівна, методист, в. о. завідувача лабораторії STEM-освіти Тернопільського ОКІППО).

  • Популяризація ідей STEM-освіти та застосування STEM-технологій в

освітному процесі (Дністрянська Оксана Миколаївна, методист лабораторії STEM-освіти Тернопільського ОКІППО)

Учасники інструктивно-методичної наради обмінялися досвідом та інноваційними ідеями щодо реалізації ІІІ (формувального) етапу інноваційного освітнього проєкту в закладах загальної середньої освіти області.

Немає коментарів:

Дописати коментар

STEM-проєкт для сучасного вчителя: від ідеї до реалізації
STEM-проєкт для сучасного вчителя: від ідеї до реалізації
28 лютого 2025 року відповідно до плану роботи Тернопільського ОКІППО, на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet проведено круглий стіл «STEM-проєкт для сучасного вчителя: від ідеї до реалізації». Учасниками заходу були вчителі математики, фізики, хімії, біології, інформатики, початкових класів, технологій ЗЗСО області.Мета заходу - в умовах запровадження Нової української школи,
Нетворкінг «STEM-освіта: можливості для майбутнього»
Нетворкінг «STEM-освіта: можливості для майбутнього»
Стрімкий розвиток технологій, цифровізація виявляє потребу у досвідчених і кваліфікованих фахівцях, а значить виникає гостра потреба у якісному навчанні учнів. У глобальному суспільстві важливо створити та розширити можливості для всіх дітей отримати таку освіту, яка дасть їм змогу орієнтуватися у сучасному світі. Незважаючи на те, що всі предметні області важливі, для процвітання в наш час,