Інноваційний підхід до науково-дослідної роботи в умовах реформи «Нова українська школа»


В рамках роботи XV Міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті» 26 жовтня 2023 р. працівниками Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти проведено воркшоп на тему «Інноваційний підхід до науково-дослідної роботи в умовах реформи «Нова українська школа».

Директор Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат історичних наук, доцент, Олександр Миколайович Петровський акцентував увагу на інноваційній діяльності як основного напрямку реалізації модернізаційних реформ у сучасній освіті.

Ігор Михайлович Вітенко, заступник директора з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва, кандидат географічних наук, доцент, розкрив особливості науково-методичного супроводу створення експериментальної платформи для реалізації інноваційної діяльності в умовах реформи «Нова українська школа».

Про біостаціонар ТОКІППО як простір для організації дослідницької та експериментальної роботи сучасного закладу освіти розповів Володимир Максимович Черняк, завідувач кафедри змісту і методик навчальних предметів, доктор біологічних наук, професор.

Кучер Людмила Андріївна, методист, завідувач лабораторії STEM-освіти, та Миколів Зоряна Петрівна, методист лабораторії STEM-освіти, окреслили шляхи синергії можливостей спільноти закладу освіти для формування здорового екологічно безпечного освітнього середовища.

Висловлюємо щиру вдячність організаторам виставки за можливість висвітлити якомога ширшому колу освітянської спільноти особливості організації інноваційного підходу до науково-дослідної роботи в умовах реформи «Нова українська школа».

Дякуємо учасникам заходу за змістовне обговорення актуальної освітньої проблематики в інтерактивному форматі, конструктивну співпрацю, професійну, активну взаємодію й доброзичливу високо інтелектуальну атмосфер.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Кращий гендерночутливий STEM-урок
Кращий гендерночутливий STEM-урок
Всеукраїнський конкурс «Кращий гендерночутливий STEM-урок» – це ресурс для впровадження нових практико-орієнтованих ідей у навчанні здобувачів освіти від вчителів-новаторів. Мета конкурсу популяризувати ідеї STEM-освіти через розробку інтегрованих гендерночутливих уроків/занять та заохочення педагогічної спільноти застосовувати STEM-підходи під час освітнього
Профорієнтація в закладі загальної середньої освіти: нові освітні позиції – STEM-професії майбутнього
Профорієнтація в закладі загальної середньої освіти: нові освітні позиції – STEM-професії майбутнього
 27 жовтня 2023 року відповідно до плану роботи Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти лабораторією STEM-освіти проведено засідання круглого столу для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти на тему: «Профорієнтація в закладі загальної середньої освіти: нові освітні позиції – STEM-професії майбутнього».