відео
SТЕМ-кав’ярня
Stem-кав’ярня для педагогічних працівників на тему "STEM-проєкти як засіб реалізації міжпредметної інтеграції в Новій українській школі" 28 березня…
Read more »
відео
Інтегроване навчання засобами ESTEAM: від теорії до практики
27-28 березня 2025 року на базі Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся всеукраїнський методичний хакатон …
Read more »
STEM-проєкт для сучасного вчителя: від ідеї до реалізації
28 лютого 2025 року відповідно до плану роботи Тернопільського ОКІППО, на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet проведено круглий стіл «STEM-проєкт дл…
Read more »
Організаційні та науково-методичні умови створення STEM-центрів
Особливості реалізації ІІІ (формувального) етапу інноваційного освітнього проєкту за темою «Організаційні та науково-методичні умови створення STEM-центрів» …
Read more »
Нетворкінг «STEM-освіта: можливості для майбутнього»
Стрімкий розвиток технологій, цифровізація виявляє потребу у досвідчених і кваліфікованих фахівцях, а значить виникає гостра потреба у якісному навчанні учнів.…
Read more »
Нове обладнання для STEM-лабораторії
Посилення ролі STEM-освіти є одним із пріоритетів модернізації освіти, складовою частиною державної політики з підвищення рівня конкурентоспроможності націонал…
Read more »
Особливості створення STEM-проєктів на уроках технологій, трудового навчання та креслення
17 грудня 2024 року учителі технологій, трудового навчання та креслення закладів загальної середньої освіти області були учасниками вебінару «Особливості с…
Read more »
Анонс подій
Пошук
Нові
2025-04-28
2025-04-08
Мітки
- 3D моделювання 1
- дослідницькі здібності 1
- завдання 1
- конференція 1
- майстер-клас 2
- освітня робототехніка 2
- педагогічний форум 1
- профорієнтація 3
- симуляції 2
- фестиваль освітніх інновацій 1
- фінансова грамотність 1
- LEGO Education 1
- Minecraft Education 1
- STEAM-підхід 3
- STEM-компетентності 3
- STEM-проект 3
- STEM-проєкт 4
- STEM-урок 5
- STEM-центр 2
Шукати в цьому блозі
На платформі Blogger.